آب و هوا

چهارشنبه پنجشنبه جمعه شنبه یکشنبه

نظرسنجی

نظر شما درباره خدمات الکترونیکی ادارات چیست؟
 

ورود کاربران

امروز چهارشنبه, 05 آذر 1393
Switch Language bookmark صفحه خانگی ار اس اس خدماتي پیوندهای مفید ورود کاربران اخبار صفحه نخست
Home خدمات الکترونیکاداره کل پستپست یافته
عنوان فرآیند/خدمت: پست یافته
نوع فرآیند/روش: مشترک
واحد خدمت دهنده: ادارات پست
خدمت گیرندگان: مشتریان
تعاریف و شرایط کلی: تحویل اشیاء گمشده به صاحبان ان
مدت زمان انجام کار:
هدف / خروجی فرآیند: تحویل اشیاء گمشده به صاحبان ان
شرح مراحل انجام کار
این سرویس جهت استرداد مدارک و اسناد یافته شده از سوی مردم و برگشت به صاحبانشان در راستای ارائه تسهیلات و خدمات رفاهی به هموطنان راه اندازی شده است . این اسناد شامل شناسنامه ، گواهینامه، گذرنامه، کارتهای نظامی، اسناد ازدواج و مالکیت، مدارک خودرو چک و دست چک، دفترچه پس انداز، کارت عابر بانک و دفترچه بیمه است . واحدهای پستی پس از جمع آوری این مدارک ، اطلاعات مربوط به آنرا طبقه بندی می نمایند . برای استفاده از این سرویس می توان ضمن مراجعه به سایت شرکت پست جهت پیگیری اسناد پست یافته به واحدهای پستی مراجعه و با تکمیل نمودن فرم مشخصات و تعیین نوع سند گم شده درخواست شود تا مدارک مورد نظر پیدا شده ، ارسال گردد . بدیهی است این اسناد با پرداخت هزینه ارسال از طریق سرویس پست پیشتاز به نشانی متقاضیان ارسال خواهد شد.
عناوین قوانین و مقررات مورد عمل: واحدهای پستی پس از جمع آوری این مدارک ، اطلاعات مربوط به آنرا طبقه بندی می نمایند . برای استفاده از این سرویس می توان ضمن مراجعه به سایت شرکت پست جهت پیگیری اسناد پست یافته به واحدهای پستی مراجعه و با تکمیل نمودن فرم مشخصات و تعیین نوع سند گم شده درخواست شود تا مدارک مورد نظر پیدا شده ، ارسال گردد . بدیهی است این اسناد با پرداخت هزینه ارسال از طریق سرویس پست پیشتاز به نشانی متقاضیان ارسال خواهد شد.
فرم های مورد عمل: (0 views)
نحوه دسترسی
    توضیحات این سرویس جهت استرداد مدارک و اسناد یافته شده از سوی مردم و برگشت به صاحبانشان در راستای ارائه تسهیلات و خدمات رفاهی به هموطنان راه اندازی شده است . این اسناد شامل شناسنامه ، گواهینامه، گذرنامه، کارتهای نظامی، اسناد ازدواج و مالکیت، مدارک خودرو چک و دست چک، دفترچه پس انداز، کارت عابر بانک و دفترچه بیمه است . واحدهای پستی پس از جمع آوری این مدارک ، اطلاعات مربوط به آنرا طبقه بندی می نمایند . برای استفاده از این سرویس می توان ضمن مراجعه به سایت شرکت پست جهت پیگیری اسناد پست یافته به واحدهای پستی مراجعه و با تکمیل نمودن فرم مشخصات و تعیین نوع سند گم شده درخواست شود تا مدارک مورد نظر پیدا شده ، ارسال گردد . بدیهی است این اسناد با پرداخت هزینه ارسال از طریق سرویس پست پیشتاز به نشانی متقاضیان ارسال خواهد شد.
    لینک ارائه الکترونیکی خدمت postyafteh.post.ir/

    کلیه حقوق مادی و معنوی پورتال استان کرمان برای استانداری کرمان محفوظ می باشد

    سیاست حریم کاربران